Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Torgeir Teigum

[#24288] Tvillingbrørne Klaus Tuva og Kristen Breiviken f. 1786 frå Lom eller Skjåk

Recommended Posts

Gjest Torgeir Teigum

I Ættebok I for Skjåk står det på s. 258 'Klaus Tuva og Kristen Breiviken er tvillingbrør. Dei er visstnok fødde i Lom eller av far eller mor frå Lom. Dei var ikkje fødde i ekteskap, og mora døydde i barnseng. Er det nokon som veit meir om desse karane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

På Fam.search er det en Klaus Tuva f.1786 i Lom og døde der 1861. Han var gift med Aagot Kristensdtr. den 28-12-1815. Hun var født 1781 Gjeiloshagen, Lom. Muligens hun her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10514.wc2&variabel=0&postnr=133&fulle=true&spraak=n>LenkeHar funnet 4 barn:Torø f.23-10-1816 Tuva LomRønnaug f.15-3-1820 LomKristen f.21-4-1822 Tuva Lom døde 1852. Gift 25-4-1844 i Lom med Anne Nilsdtr. Storlien f.10-10-1819. Datter av Nils Jacobsen Storlien og Margrete Jacobsdtr. Det kan være hun her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torgeir Teigum

Ja, dette er rette folket; eg har dei same opplysningane. Men eg lurer for det fyrste på om einkvan veit eller kan finne ut kven Klaus og Kristen var og kom i frå, for det andre finn eg ikkje att Rønnaug f. 15/3 1820 nokon stad; det står berre (Oslo) bak navnet, og eg finn heller ikkje spor etter Kristen f. 1/2 1826 - det står berre (lærar på Toten) bak han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tom Askerøi

Antagelig er Rønnaug'en du spør etter født 15. februar (ikke mars) 1820 - og i så fall finner du kanskje noe av svaret her:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Hei!I min bestefar sine notat i Ættebok for Skjåk, fann eg dette:Klaus _Johannesson_ (stroke over Tuva) og retta årstalet 1786 til 1793. Det er og påført: B.1. Kristen - fødd på Hosarøygarden. B.2. Torø - fødd på Hosarøygarden. B.3. Kristen - fødd på ein plass under Skjåk. B.4. Rønnaug - fødd på Hosarøygarden.Foreldra til Klaus Johannesson på Hosarøygard er førde som Johannes Klausson dpt. 5.2.1767 på Hosar. Gift med Torø Rust (Risheim?). _Om_ Torø er frå Rust, så stemmer det at iallefall _hans_ mor var frå Lom... Torø og Johannes fekk tvillinane Klaus og Ola (MERK: _IKKJE_ Kristen) - som vart døypt 7.4.1793.Når det kjem til Kristen Breiviken:Bestefar har ført Larsson som farnamn til Kristen, med Lars Rasmusson i parentes bak. Meir er ikkje skreve om han.Håper dette var oppklårande?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torgeir Teigum

Hei!Ja, mange takk - dette var oppklårande og avmystifiserande, og stemmer med kva eg har trudd, basert på mellom anna informasjon i stamrullene til Nordgudbrandsdalske kompani.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Det skal seiast, eg veit ikkje _kvar_ Bestefar har funne dette, så det må kanskje dobbeltsjekkast...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.