Gå til innhold
Arkivverket

[#24316] Noen som er kjent med oppl. fra Sørli Lierne, N-tr,lag?

Gjest Ørjan Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Larsen

Håper noen kan hjelpe meg her.Jeg søker etter opplysninger om Randi Halvorsdatter, f. 1808? (jeg har funnet Randi i folketellinger, men det kan jo hende det er noen som har flere utfyllende opplysninger om henne). Søker også denne damen: Kirsti Thomasdatter Endseth, født 17.12.1861,Brennmoen, Sørli. Foreldre Thomas Larsen Endseth, f. 1829 d.1898 og hustru Bereth Pedersdatter Eide, f. 1831 d. 1925. Når giftet hun seg og når døde Kirsti? Jeg mener hun ble gift med en Erik Jørgensen Bakken, men jeg kan ha feil der. Finnes det foto av Kirsti og faren Thomas? Jeg er etterkommer av søsteren Penetta Thomasdatter, f. 1864 d. 1955, gift med Jon Svensson, bosted Bakken. Lurer også på om det er noen i Sørli som vet noe om mor til Bereth Pedersdatter, Randi Halvorsdatter?(nevnt øverst). Finnes det fotografi av Randi? Når eksakt er Randi født og død? Har fått noen oppl. på at hun skal være født i Grong og eller Røros, men jeg er veldig usikker der. Foreldre til Randi skal hete Halvor og Ingrid, stemmer dette? Bereth hadde en datter som het Ingrid og det kan være oppkalling av moren. Randi skal være av taterslekt....er dette korrekt???Håper det er noen som kan svare meg på disse spørsmålene.MVH Ørjan Larsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Larsen

Hei. Jeg fant Randi på folketelling for snåsen 1865 tror jeg det var eller 1875. Men håper noen kunne ha bilder som jeg spurte om av personene og eller stedene de bodde på.Hilsen Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.