Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Steinar Olsen

[#24490] Brynild Rasmussen bosatt i Ibestad

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

Heier det noen som vet noe om Brynild Rasmusens opphav.Alt jeg fant på nettet om han er bare om hans kone og etterkommerehan var gift medOlava Arntsdtr som jeg heller ikke har foreldre påEr det noen som vet Noe om dem?Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Peter Wiborg

En tidsangivelse kunne kanskje vært på plass... ? :-)Ifølge LDS så gifta de seg i Ibestad ca 1783.Her er de i FT-1801: LenkeJan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Åse K. Kristiansen

Ifølge Astafjord bøkene er Brynnild Rasmussen fra Hordaland, foreldre ikke registrert. MVH Åse Kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heibeklager at det ikke kom frem når han levde. Brynild ca 1752 1810 ogOlava Arentsdtr f. ca 1761 hun var foresten gift medHans Andereas Johnsen Trane 1763-1812 på Nord-RollnesEr det noen som vet noe om henne?Steinar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

her ble det feilhun hadde barn med Hans Andereas Johnsen Trane de var ikke gift.Steinar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

prøver på nytt herBrynild Rasmussen f. ca 1742 i Hordaland d. 1810 Ibestad/Astafjord i Troms. fikk bl. a. sønnen Conrad f. 1790 Brunild var gift med Olava Arntsdtr f. ca 1761Jeg mangler foreldre på begge to og hvor de var født. Er det noen som har noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.