Gå til innhold
Arkivverket

[#24640] Nytt søkesystem - utskrift


Gjest Barbara Lose
 Del

Recommended Posts

Gjest Barbara Lose

Er det evtl nok mulig å lage en utskrift-knapp til den første listen med postene som oppfyller søkekravet?F. eks. er det jo ofte slik at man vil gjerne ha alle søsken fra noen dåpsliste med på samme utskrift. Det ville være bortkastet å lage et utskrift for hvert barn i sitt område.Selvsagt er det mulig å markere den første listen, men da vil ikke utskriftet blir lik elegant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

En bedre idé er evtl å lage en knapp 'Skjul nederste liste'. Skjermbildet ville være mye mer oversiktlig og det er mulig å bruke den normale PC funksjonen for å ta utskrifter.(Det pleide jeg hele tiden)Ca 95 % av utskriftene mine siden 2002 er forresten hentet fra slike 'uferdige' søk, f. eks 10 dåpsbarn, 20 skifter fra samme garden, alle døde med samme etternavn eller kun den ene vielsen jeg er interesert i. Dersom jeg ville utheve noen person, brukte jeg lenken kombinert med tilbake-knappen. Så ble blåe lenker lyserød :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.