Gå til innhold
Arkivverket

[#24793] Innhold i tekstboks når man peker på et tema i temalisten??


Gjest Paul Thode
 Del

Recommended Posts

Gjest Paul Thode

Når man peker på et tema kommer det hos meg vanligvis opp en tekstboks som inneholder starten på siste innlegget.Når jeg peker på tema 20525, så får jeg opp starten på innlegg nr. 5 under temaet.Når jeg så klikker meg inn på temaet, så kommer alle innleggene under temaet som de skal.Det er bare på tema 20525 jeg har oppdaget dette problemet(?). Har prøvd flere ganger og får samme resultat.mvh Paul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Dette er et rart problem! Du ser det også på tema som 17596 og 24593. I 20525 stopper det ved innlegg (5), i 17596 stopper det ved innlegg (2), mens i 24593 stopper det ved innlegg (12).Vanskelig å se hva som er felles for de 3 innleggene. Jeg trodde det kunne være noen spesial tegn som var felles, med i 20525 er jo innlegg (5) fritt for 'rare' tegn... :-)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Kan det ha noe med hvordan selve hovedsiden på forumet genereres? Om man ser på f.eks tema 24747, så ligger det en tekst der som for lengst er fjernet (temaet er blir redigert av redaktøren). Men denne teksten ligger altså fortsatt på hovedsiden her: LenkeSå da må man kanskje se på hvordan man genererer denne siden, og denne flotte funksjonen som inntreffer når man holder pekeren over innlegget?Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er ein feil som opptrer svært sjeldan. Korleis den dukkar opp veit eg ikkje. Men for meg har den meir akademisk interesse enn noko anna. Inntil vidare får den få lov til å bestå. Den er irriterande, ja, men igrunnen ikkje mer enn det. Og sidan eg no har fått diskusjonen i temaet det gjeld over i eit nytt vil me vel klara oss med det slik det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.