Gå til innhold
Arkivverket

[#24822] Foreldre til Johannes Olson Kvam eller Lille Hagen, Hafslo, S&F


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

== Kven var foreldra til Johannes Olson, når vart han fødd, o.s.v.?== Når og kvar døde Johannes og Johanne? Askvoll Bygdebok, Værøy:77. Johannes Olson Kvam eller Lille Hagen, Hafslo, f. ?, d. ? (tenar, husm. ind.) g. 1833 Johanne Hansdtr. Værøy (61 h), f. 1801, d. ? Budde Hågøy, Kjempenes, Dalsnes.Barn:a. Sivert (Hågøy), f. 1833b. Abraham* (Værøy), f. 1835, d. 1924, g. 1865 (fl. til Nikøy)c. Bernt (Kjempenes), f. 1838d. Martines (Dalsnes), f. 1839* b g.m. Anne Rasmusdtr. Refsøy (f. Rasmus Andersson).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Prøver meg igjen med denne, har funne noko som kan brukast for å nøste videre. Søk på FS/IGI gav følgande resultat:******JOHANNES OLSEN(Christening: 02 FEB 1805 Hafslo, Sogn Og Fjordane, Norway .......truleg dø tidleg)Christening: 21 JAN 1807 Hafslo, Sogn Og Fjordane, Norway Father: OLE HAGEN & Mother: SIRI***JOHANNES OLSENSpouse: JOHANNE HANSDRMarriage: 03 JAN 1833 Askvoll, Sogn Og Fjordane, NorwayChildren:1.Sivert JOHANNESSONBirth: 1833 Vaeroy, Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway 2. Abraham JOHANNESSONBirth: 1835 Vaeroy, Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway Death: 1924 Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway 3. Bernt JOHANNESSONBirth: 1838 Vaeroy, Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway 4. Martines JOHANNESDTR.Birth: 1839 Vaeroy, Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway******== Nokon som kan hjelpe meg vidare med rette foreldre til Johannes Olson ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Litt gjetting: Døpte i Hafslo, Digitalarkivet: Johannes 1795.08.16 m e Ole Knudsen Hagen Cicilla Johannes 1805.02.02 m e Ole Hagen Siri Johannes 1807.01.21 m e Ole Hagen SiriOle og Sisilie kan muligens være foreldre til alle disse 3, Johannes f. 1895 er d. før 1801, Johannes f. 1805 er nok d. før 1807. Det finnes ingen gifte Siri'er i fruktbar alder i Hafslo 1801, og ettersom Johannes tydeligvis var ektefødt kan det være en hypotese at Siri er feilskrevet for Sisilie. Det er og pussig at Ole skrives for Hagen når han dør, kan Hagen være et underbruk eller husmannsplass under Kjørlaug?Gift i Hafslo: 1788.05.01 Ole Knudtsen Soldat Knudt Sisselle Knudtsd Pige Knudt Forlovere Eric Sviggum og Knudt i Hagen v. Luntertuen1801 Hafsloe Jordanger Kiørlaug Ole Knudsen Mand 40 Begge i 1ste egteskab Huusmand med jord M Cicelle Knudsdtr Hans kone 36 Begge i 1ste egteskab K Johanna Olsdtr Deres børn 11 Ugift K Niels Olsen Deres børn 8 Ugift M Jens Olsen Deres børn 3 UgiftDøde i Hafslo: Ole Knudsen Hagen m 2411 1825 3011 62 aar Hafslo Cecilie Knudsdtr Kjørlaug f 3103 1838 0604 71 aar Hafslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Nina.Umiddelbart vil eg seie at dette er svært god gjetting, spesielt om Hagen er eller var et underbruk på Kjørlaug. Men slik lokalkunnskap har eg ikkje så eg får håpe på at nokon som er lokalkjende kan legge fra seg litt opplysningar her etter kvart!M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk! Då skulle den saken vere grei!Ved søk på døype i Hafslo og dette paret (Ole og Siri/Cecilie) med ulike skrivemåtar fann eg følgande, men er usikker på om alle høyrer til det same paret (det kan evt vere to par under Hagen med nesten like navn samstundes, eller det kan også vere fleire born som er aktuelle).Finnes det tilgjengelig bygdebok der dette paret er omtala og deira born er summerte opp?Døpte i Hafslo, DigitalarkivetKnudt 1788.05.25 m e Ole Knudtsen Sisselle KnudtsdJohanna 1790.10.03 f e Ole Knudsen Sisselle KnudtsdNiels 1793.02.03 m e Ole Knudsen Hagen CicillaJohannes 1795.08.16 m e Ole Knudsen Hagen CicillaJens 1798.08.05 m e Ole Knudsen CicilleChristie 1801.04.12 f e Ole Knudsen Hagen CecilleGiertrud 1802.08.01 f e Ole Hagen SiriBritta 1804.12.26 f e Ole Hagen CiciliaJohannes 1805.02.02 m e Ole Hagen SiriJohannes 1807.01.21 m e Ole Hagen SiriBritta 1807.10.18 f e Ole Hagen CicilleIngebor 1810.02.26 f e Ole Lille Hagen Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

For å gå litt vidare, kven er så foreldra til Ole Knutss. og Sissele Knutsdtr. ?OLE:Då kan dette vere fødselen til Ole Knuts i 1761: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=Hafslodb&gardpostnr=1991&merk=1991#ovre>LenkeSøsken til Ole kan vere desse: Lenke & Lenke & Lenke & Lenke & LenkeDå skulle dette paret passe som foreldre til OLE: Lenke SISSELE:Og til Sissele i 1767: LenkeFinn også (truleg) ei syster Anna, f. 1770 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Woops, dette temaet har gått meg ''hus forbi'', men betre seint enn aldri...!Her er det ei klår samanblanding av to huslyder! Ole Knutson (1761-1825) og Cecilia Knutsdotter (1767-1838) som var plassfolk i Hagen under Kjørlaug, og Ole Nilsson (1773-1863) og Siri Johannesdotter (1775?-1831), som var plassfolk i Hagen under Kvam nedre. Dei siste var foreldri til Johannes Olson!Eg har oppdaga eit teknisk problem hjå meg, men kjem attende til saki noko seinare...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk skal du ha Lars, håper du har litt meir (og utfyllande) info å supplere med etter kvart! Eg hadde mine mistanker om at dette var to ulike par...M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Nilsson Hagen var fødd på Stenehjem i Sogndal, medan kona Siri Johannesdotter var frå Haugen (Heggeteigen) i Sogndal. Dei vart vigde i Sogndal 29.10.1802, men flytte straks til Hagen under Kvam nedre i Hafslo der dei fekk fem born i lag. Kring 1820 flytte Ole og Siri attende til Sogndal der me finn dei att som strandsitjarar i Sogndalsfjøra.To av borni deira døydde i ung alder, medan døtrene Gjertrud (1802) og Ingeborg (1810) ser ut til å forsvinna...! Kanskje dei òg flytte utetter fjorden?Og so var det sonen Johannes. Eg saksar frå manuskriptet mitt og vonar at du Gisle, eller andre, kan supplera med fleire opplysningar...:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 3. Johannes Olson, døypt 21.1.1807, Johannes Olson flytte i ung alder til Askvoll der han 3.1.1833 gifte seg med Johanna Hansdotter frå Værøy i Askvoll. Ho var dotter av##### (fulle namn på foreldri med yrket til faren og opphavi til båe? - faren heitte: Hans Berntson)og f. i Askvoll##### (fødsels- eller dåpsdato - kring 1802!?)##### (yrke og bustad?? – Værøy i Askvoll??)##### (dato og stad for dødsfallet hans?)##### (dato og stad for dødsfallet hennar?)Dei fekk fire søner i lag: a. Sivert Johannesson, f. i Askvoll##### (fødselsdatoen hans? – døypt 3.3.1833!)1833,##### (lagnaden hans?)b. Abraham Johannesson, f. i Askvoll##### (fødselsdatoen hans? – døypt 22.3.1835!)1835,##### (lagnaden hans? – skal vera avliden i 1924!)c. Bernt Johannesson, f. i Askvoll##### (fødselsdatoen hans? – døypt 14.3.1838!)1838, d. i Askvoll##### (dødsdatoen hans?)1838. d. Martines Johannesson, f. i Askvoll##### (fødselsdatoen hans? – døypt 28.11.1839!)1839,##### (lagnaden hans?)##### (fleire born? – opplysningar??)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg takkar so mykje for hjelpi og vonar på fleire fakta..., gjerne direkte til loya@online.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Lars,Takk for email og opplysningar om 'den rette' Johannes Olsson Hagen.Eg har samla saman noko som eg kjem til å sende deg på email i morgon.Sidan eg ikkje har tilgang på kyrkjebøker så har eg ikkje funne følgande info:- eksakt dato/stad for fødsel/dåp til Johanne.- eksakt dato/stad for dødsfallet til Johannes og Johanne.- eksakt dato/stad for dødsfalla til dei 3 brørne til Abraham.(Abraham er den einaste av dei fire brørne eg har funne ut kan ha vakse opp og gifta seg. Meir info om Abraham og familien hans sender eg også pr. email) == Kanskje det er nokon andre som har tilgang på info omkring det som manglar ? M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.