Gå til innhold
Arkivverket

[#24969] Jo flere databaser - jo flere søk


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg er litt usikker på kva du meiner, men me har arbeid i gang for å letta framfinninga i databasane. Det første tiltaket vil du truleg koma til å oppleva i morgon. Eg skal ikkje sei noko meir nett no.Det neste vil vera å standardarisera variablenamn i databasane våre. Det arbeider me med no. Dermed vil førenamn heita det same uansett kva database ein arbeider i. Dette vil i neste omgang føra til at me kan laga søk som går over mange databaser. Det ney søkesystemet er del av ein slik litt meir langsiktig strategi. Dermed vonar me på at me innan rimeleg tid kan tilby søk over alle/eit sett av databaser.Men de må ha tolmod med oss. Me har ikkje svært mykje ressursar å setja inn på noko i Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Beklager at jeg var litt kortfattet, men jeg skjønner nå at jeg skal være 'langsiktig tålmodig'. Drømmen ville f.eks. være å søke på alle emigranter i et jaffs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.