Gå til innhold
Arkivverket

[#25090] Feil i søk Koppskatt Nordfjord


Gjest Tor Kvien
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Kvien

Ved forsøk på å søke i Koppskatten for Nordfjord får jeg opp følgende overskrift: Skattematrikkelen 1723 for Stod.Dataene ser derimot ut til å være fra Nordfjord, men jeg får også bare opp søkevindu a og b, hvilket ikke gjør det mulig å søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå skal Nordfjord-databasen være ordnet.Vi har dessverre oppdaget etter at Jan Oldervoll har reist til Riga for helgen at enkelte nettlesere har problemer med å få fram tekstboksen i søkefeltet. Dette gjelder så langt vi kan se Mozilla og Netscape. Opera og Internet Explorer skal fungere fint. Inntil Jan er tilbake i neste uke så må vi be dere om å bruke en av disse nettlesere for å søke i våre databaser. Vi beklager dette og håper at tekstboksen er tilbake i de andre nettleserne i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

OK.Jeg bruker Mozilla, men har ikke hatt noen problemer mot det nye søkesystemet før enn i går, men jeg får krype til korset og bruke IExplorer for en periode.Fint om dere legger ut melding når alternative nettlesere kan brukes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.