Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25090] Feil i søk Koppskatt Nordfjord

Recommended Posts

Gjest Tor Kvien

Ved forsøk på å søke i Koppskatten for Nordfjord får jeg opp følgende overskrift: Skattematrikkelen 1723 for Stod.Dataene ser derimot ut til å være fra Nordfjord, men jeg får også bare opp søkevindu a og b, hvilket ikke gjør det mulig å søke.

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå skal Nordfjord-databasen være ordnet.Vi har dessverre oppdaget etter at Jan Oldervoll har reist til Riga for helgen at enkelte nettlesere har problemer med å få fram tekstboksen i søkefeltet. Dette gjelder så langt vi kan se Mozilla og Netscape. Opera og Internet Explorer skal fungere fint. Inntil Jan er tilbake i neste uke så må vi be dere om å bruke en av disse nettlesere for å søke i våre databaser. Vi beklager dette og håper at tekstboksen er tilbake i de andre nettleserne i løpet av neste uke.

Gjest Tor Kvien

OK.Jeg bruker Mozilla, men har ikke hatt noen problemer mot det nye søkesystemet før enn i går, men jeg får krype til korset og bruke IExplorer for en periode.Fint om dere legger ut melding når alternative nettlesere kan brukes igjen.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.