Gå til innhold
Arkivverket

[#25319] Jacob jacobsen Askøy


Gjest Arnt-Egon Skråmestø
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnt-Egon Skråmestø

Letter etter anene til Jacob Jacobsen født ca 1823 Gift med Oline Davidsdatter den 12/4-1852.Da står det at han var født i Marikoven Askøy og budde Tveit Askøy.Faren var Jacob Jacobsen Marikoven. Men eg kommer ikkje lenger en det,håper det er noen som kan hjelpe meg å finne hvor han var født og hvem foreldrene hans var. Hilsen Arnt-Egon Skråmestø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg finn han ikkje fødd i Marikoven. Men der er ein JJ som i 1814 får ein son Peer i Engevik med Walborg Andersdtr. (dei ser ut til å vera i ekteskap). Men det er det einaste barnet eg har på dei i Askøy.No er det slik at Marikoven høyrde under Follesø.Eg ser at det står 30 år på han då han gifte seg i 1852. Dersom den alderen er rett, er han ikkje å finne døypt i mitt Askøy-register. Dersom den datoen er nokre år feil, er der ymse fars-kandidatar, men ikkje JJ og ikkje Marikoven - etter det eg kan sjå.Men han fekk jo mange born, så det skulle vera mogeleg ut frå gransking av m.a. faddere og konfirmasjon å finne opphavet. Eg skal sjå nærare på det dei neste dagane.Elles kan du sende meg ei melding om dette til fndbred@online.no slik at eg kan sende deg resultatet på epost. Eg har m.a. alt om borna til JJ og OD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.