Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25345] Foreldre til Astrid Dahlstrøm, f. 15.03.1907 i Oslo

Recommended Posts

• 3 måneder senere...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Det er 12-13 Dahlstrøm io Kristiania høsten 1907 (Kristiania Adressebok 1908). Selvsagt kan man slå opp på hver enkelt ved folktellingen i Kristiania f.eks. i 1908, men kjenner man yrket til Astrid Dahlstrøms far ( forutsetter at fornavnet er ukjent slik etterlysningen er formulert ).

Gjest Morten Færevåg

Jeg har funnet ut at foreldrene til Astrid er Oskar Aksel og Martha Dahlstrøm som er nevnt i innlegg nr. 8 i Brukerforum tema 18556 (Lenke). Jeg er derfor interessert i opplysninger om Martha og Oskars aner (utover hva som fremkommer i tema 18556).

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Der var det jo svar på mye, også fra meg - jeg husker ikke alle jeg svarer og ikke alle navn - Dahlstrøm'er har jeg i Christiania såpass tidlig som på 1700-tallet. Dessuten har jeg Dahlström'er i Sverige (Gotland).Jeg er i alle fall forvirret, for mitt vedkommende i alle fall burde du formulert en helt annen etterlysning.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.