Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Morten Færevåg

[#25345] Foreldre til Astrid Dahlstrøm, f. 15.03.1907 i Oslo

Recommended Posts

Guest Morten Færevåg

Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om foreldrene til Astrid Dahlstrøm f. 15.03.1907 i Oslo? Jeg tror moren heter Martha og giftet seg med Herr Dahlstrøm i ca. 1903-1904.

Guest Egil Sundelius

Mulig du må til Ø. Aker! hilsen Egil S.

Guest Geir Kamsvaag Berntsen

Neppe Østre Aker om ikke jeg blingset ( det er jo litt sent )

Guest Anne-Lise Akselsen

Dette var rart !! Denne familien er naboer til min Gunda ! Og jeg er sikker på at jeg har jobbet sammen med Astrid i Grensevn 1965-1971. Hun var regnskapsdame. Hilsen Anne-Lise

Det er 12-13 Dahlstrøm io Kristiania høsten 1907 (Kristiania Adressebok 1908). Selvsagt kan man slå opp på hver enkelt ved folktellingen i Kristiania f.eks. i 1908, men kjenner man yrket til Astrid Dahlstrøms far ( forutsetter at fornavnet er ukjent slik etterlysningen er formulert ).

Guest Morten Færevåg

Jeg har funnet ut at foreldrene til Astrid er Oskar Aksel og Martha Dahlstrøm som er nevnt i innlegg nr. 8 i Brukerforum tema 18556 (Lenke). Jeg er derfor interessert i opplysninger om Martha og Oskars aner (utover hva som fremkommer i tema 18556).

Der var det jo svar på mye, også fra meg - jeg husker ikke alle jeg svarer og ikke alle navn - Dahlstrøm'er har jeg i Christiania såpass tidlig som på 1700-tallet. Dessuten har jeg Dahlström'er i Sverige (Gotland).Jeg er i alle fall forvirret, for mitt vedkommende i alle fall burde du formulert en helt annen etterlysning.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.