Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Gunnar Sødal

[#25353] Sundsvoll på Vega

Recommended Posts

Guest Gunnar Sødal

2tippoldefar til kona mi kjem frå Vega. Han heiter Anders Olsen Sundsvoll. Kan nokon hjelpe meg med namn på foreldra hans og eventuelt vidare bakover i tid.

Guest Åse K. Kristiansen

Har du noen veiledende årstall? Har du funnet ham i noen av folketellingene?

Guest Gunnar Sødal

Hei Det må en si var rask respons. Eg har svært lite grunnlagsmateriale, men eg veit at Lovise Ulriksdatter Eidem f.31.01.1823. Kanskje heiter faren Ole Andersen Sundsvoll f.1771 men so før sagt mora veit eg ikkje meire om mvh Gunnar

Guest Bjørn H Nyheim

For Helgeland har Svein Edvardsen utgitt skifteregistre etc, sehttp://sa.disnorge.no/ski/helgeland.htmlI bøkene for Vega finnes ved en rask titt:I skifte etter Ole Oddsen Sundsvold i 1841 en sønn Anders Olsen, 34 år gml. Skifte etter enken Sofie Mikkelsdtr i 1847 (Anders 34 år også her), og skifte etter Anders Olsen Sundsvold i 1880. Enken etter denne Anders het Lovise Ulriksen, så da kan det kanskje være et spor, selv om du hadde litt sparsomme opplysninger...

Guest Gunnar Sødal

Det er helt ok. Takk for hjelpa Mhh Gunnar S.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.