Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#25383] Slekt frå Voss

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei,Veit ikkje om dette er så mykje hjelp, men kan det være dette paret du er på jakt etter? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vossVigd&gardpostnr=3638&merk=3638#ovre:>LenkeD.v.s.: Corporal Knud Jensen Ullestad & Pige Sigri Eilefsdatter Giærnæss (gift 8-7-1794)Då er det vel dette paret som bur i Jørnevigen (Evanger, Voss) i 1801? LenkeD.v.s.; Knud, f. ca. 1768, Sigri, f. ca. 1767 (basert på alder i FT1801).Knud sin konf. i 1784? Lenke For info, Vossaboki (enkelte deler) er lagt ut her:

Gjest Martin Toft (Bygdebok for Lindås )

Kan noen hjelpe meg videre i å finne mere opplysninger om Mikkel Andersson,Øvreås f.1707 på Voss (fosterbarn?)d.1785 på Øvreås. Kona het Brita.Håper noen kan hjelpe med dette? På forhånd takk mvh.Terje Raknes

Gjest Renathe-Johanne Wågenes

Knud døpt 1768 på Voss og far er Jens Jacobsen Ullestad.¨ Mens noen Sigri Eilefsdatter finner jeg ikke i kirkeboken fra 1732 til 1782. (har denne databasen ferdig registrert så jeg har søkt på mange forskjellige varianter av navnet.)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.