Gå til innhold
Arkivverket

[#25508] Personnummer i USA?


Gjest Liv Marit Trætli Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Marit Trætli Andresen

Jeg leter etter opplysninger om Allete Berg; f. 20.des 1872 og d. 15 nov 1966, har fått et nummer 397-46-5634, 53202 Milwaukee. Hvordan kan jeg finne ut mer om personen bak dette nummeret, og eventuelt komme i kontakt med famile til henne? Mvh Liv Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Ove Hattrem

Ved søk i 'Social Security Death Index' (SSDI) finner man under 'social security'-nummeret 397-46-5634 Aletta Berg med de datoer du nevner. 53202 er postnummeret ('zip code') til Milwaukee i delstaten Wisconsin.Søk henne frem i SSDI og les om hvordan du kan bestille mer informasjon fra Social Security Administration.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ken V. Nordberg

Hei! Du vet det sikkert, men det er mulig å bestille kopi av skjemaet som alle i U.S.A. må fylle ut for å få amerikansk personnummer. Jeg har selv gjort dette med flere av mine amerikanske forfedre. Disse skjemaene inneholder til dels mye informasjon. Disse kan bestilles fra Social Security Administration og koster $25 tror jeg. SSDI inneholder normalt county der personen døde. Du kan da ta kontakt med County Recorder/County Clerk i det County'et og bestille Death Certificate. Dersom du ikke er direkte etterkommer vil du bare kunne bestille en såkalt Restricted Copy som ikke inneholder all informasjon. Nyttig er den likevel.Lykke til, Ken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.