Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#25509] Kvar vart det av dei tre ''venane'' til Torborg Bendiksdtr i Hafslo (1782-1860)?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Torborg Bendiksdotter (1782-1860), husmannsdotter frå Lykkja under garden Kjørlaug i Hafslo, fekk tre born med tre ulike menn:* Ole Jensson frå Nauststodi ''Nøstøen'' under Hillestad, døypt i Hafslo 2.5.1784, far til Ragnhild (1) i 1812* Knut Pederson frå Liholet ''Lihullet'' under Lie nedre, døypt i Hafslo 14.6.1778, far til Ragnhild (2) i 1814* Thomas Thomasson frå Marifjøra ''Marifjæren'', døypt i Luster 21.5.1782, far til Metta i 1816Desse tre godt vaksne ungkarane har til felles at dei alle forsvann etter at dei hadde ''besovet'' Torborg, og det er eit mysterium kvar det vart av dei! I dei tider fór mange unge menn til Romsdalen for å søka lykkja der, eller dei fór utover fjorden til Gulen eller Solund... Både Ole og Thomas hadde korkje foreldre eller søsken som levde att i Hafslo, so dei kunne godt ta i veg utan at nokon sakna dei...Eg har leita både i Luster/Hafslo, i Sogndal og i Bergen etter desse karane, men so langt utan hell. No vonar eg at kanskje einkvan har høve til å hjelpa meg eit skritt vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Uff, jeg fikk nesten assosiasjoner til denne dama Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.