Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Møller Nordby

[#25573] Feil i emigranter Bergen

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Etter å ha søkt på fornavn 3 ganger (samme person) og deretter farsnavn dukker dette opp Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t Ëa @ÓZÕZ˜ËaaÕZÐWøwìWøwa˜ËaaÕZÐWøwìWøwaƒÿoW|a@ˆ«a ˜Ëaƒ˜ËaèÔZXÕZºI@Ÿ'@XÕZÌ'@0ÕZðºI@ï#@t

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Du må nok fortelja kva du søkte etter for at dette skal bli noko anna enn eit kuriosum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Jeg søkte på 'inneholder' fornavn 3 ganer deretter farsnavn 'alle termar'. Jeg prøvde etterpå diverse varianter av 'alle termar', men det virker ikke som om systemet taklet dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg prøvde meg på det same i forskjellige kombinasjonar; uansett kva eg gjorde gjekk det greitt. Om eg skal leita etter eventuelle feil treng eg vita KVA du søkte etter, elles er det verre enn å leita etter ei nål i ein høystakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Jeg husker ikke exakt hva jeg søkte etter, dessverre ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.