Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Carina Bergh-Smith

[#25680] Lilly Johanne Haande (Stubberud)

Recommended Posts

Gjest Carina Bergh-Smith

Er det noen som kan hjelpe meg med oppslag på Lilly Johanne Haande f: 22/11-1908. døpt i Jacobs kirke. Trenger opplysninger om foreldre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Var Haande pikenavnet hennes? Jeg har ikke tilgang til kirkebok for Jacob, men i folketellingen 1900 for Kristiania finner jeg en ugift politikonstabel Ole Haande som bor i Deichmansgate 17. Denne gaten ligger ikke langt fra Jacobs kirke (dagens Jacobs kulturkirke i Hausmansgate), hvis denne gaten da ikke tilhørte Trefoldighetskirken...Her er i allefall oppslaget LenkeGrethe F.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carina Bergh-Smith

Haande er pikenavnet og hun er gift Stubberud. Hennes far skal hete Johannes Haande og mor Kristiane Vestli. Jeg klarer ikke å finne noen av de på folketellingene men har fått høre at Lilly Johanne skal være døpt i Jacobs kirke.Derfor håpet jeg at noen kunne ha tilgang til kirkebøker så jeg kunne funnet ut om det virkelig var rette foreldre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Her er det en Kristiane Vestlye som er tjenestepike på Enger / Engerjordet pr. Ris i Aker i år 1900 LenkeGrethe F.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carina Bergh-Smith

Hun skal være født i 1888 i Drammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.