Gå til innhold
Arkivverket

[#25680] Lilly Johanne Haande (Stubberud)


Gjest Carina Bergh-Smith
 Del

Recommended Posts

Gjest Carina Bergh-Smith

Er det noen som kan hjelpe meg med oppslag på Lilly Johanne Haande f: 22/11-1908. døpt i Jacobs kirke. Trenger opplysninger om foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Var Haande pikenavnet hennes? Jeg har ikke tilgang til kirkebok for Jacob, men i folketellingen 1900 for Kristiania finner jeg en ugift politikonstabel Ole Haande som bor i Deichmansgate 17. Denne gaten ligger ikke langt fra Jacobs kirke (dagens Jacobs kulturkirke i Hausmansgate), hvis denne gaten da ikke tilhørte Trefoldighetskirken...Her er i allefall oppslaget LenkeGrethe F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Bergh-Smith

Haande er pikenavnet og hun er gift Stubberud. Hennes far skal hete Johannes Haande og mor Kristiane Vestli. Jeg klarer ikke å finne noen av de på folketellingene men har fått høre at Lilly Johanne skal være døpt i Jacobs kirke.Derfor håpet jeg at noen kunne ha tilgang til kirkebøker så jeg kunne funnet ut om det virkelig var rette foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.