Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tore A. Andersen

[#25782] Ukjente bilder

Recommended Posts

Gjest Tore A. Andersen

nå skal endlig bildene kommebilete0208.jpg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore A. Andersen

Nå har det altså endelig lykkes meg å få inn disse bildene. Hjertelig takk for all hjelp. Jeg turde ikke skrive mer før de var på plass, så her kommer hva det gjelder: Disse 2 bildene som jeg antar er fra 1870-80 årene har jeg lenge forsøkt å få identifisert. Trodde lenge bildet til venstre var den gamle hovedbygningen på Tomb herregård i Råde i Østfold. Dette er avkreftet. Mulige steder kan være Solørtraktene og kanskje tilknytning til fam. Bjørneby? Det måtte være kjempemorsomt om noen kunne finne dette ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kan nok ikke hjelpe deg her, men er glad for at du har faatt det til-:)mvh Kjellaug

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore A. Andersen

Forsøker meg frempå igjen. Finnes det noen som har noen aning om hvor dette kan være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Prøv deg hos lokalhistorielaget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tore Andreas Andersen

Gjør et forsøk igjen. Kjenner noen til disse to gamle fotografiene. Hvor kan dette være. Bildene kommer fra et par av mine oldeforeldre. Denne oldefaren var født i 1845, og var meierist. Utdannet ved Tomb eller Elingaard i Østfold. Forsøkte sist for snart 6 år siden.Mvh Tore Andreas Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.