Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#25825] Bernhard N. Andersen, Chicago - fødd i Noreg 20.10.1889, men kvar i Noreg?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johanna Olsdotter Kinsedahl, fødd i Årdal i Sogn 19.2.1891, utvandra til Amerika med mor og stefar i 1901 og gifte seg i Faribault Co., MN 25.9.1917 med:Bernhard N. Andersen, fødd i Noreg 20.10.1889.Bernhard og Johanna busette seg først i Chicago, Cook Co., IL og frå 1930 i Downers Grove, DuPage Co., IL der Bernhard døydde 4.1.1936. Dødsattesten hans syner at faren heitte B. Andersen, medan mori var ukjend. Noko meir veit me ikkje om opphavet hans!Kan nokon hjelpa meg finna ut kvar i Noreg denne Bernhard kan ha vore ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

I tellinga for 1930 i Downers Grove, DuPage Co, står det at han er født ca. 1888.Emigrasjonsåret er oppgir til å være 1909.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Den Bernhard Nikolai som utvandrer fra Kristiania i 1909, er født i Fredrikshald (Halden). Kan dette da ev. være Bernhard og hans familie i 1900? LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten, Nina og Grethe for kjempeflotte innlegg. Eg ser eg hadde gløymt å ta med at Bernhard utvandra i 1909, men no ser jo det ut til å stemma! Eg hadde aldri trudd det skulle vera so ''enkelt'' å finna att ein Andersen i Noreg, men her ser det jo ut å vera full klaff! No står det vel i grunnen berre att å sjekka fødselsdatoen (les: -året) hans...?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

I følge familysearch var Bernhard Nikolai sønn av Emanuel LenkeFødt 20 okt. og døpt 26. desember samme år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Uteglemte året som skal være 1888

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Nina! Då er den saki ''biff''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.