Gå til innhold
Arkivverket

[#25834] Databasevelgeren treg?


Gjest Eva Seim
 Del

Recommended Posts

Er databasevelgeren spesielt treg idag?Eller må man alltid være svært tålmodig ved bruk av denne? Jeg har ikke brukt dette nye systemet så mye, og ikke brukt databasevelgeren før idag. Men nå leter jeg i folketellinger fra USA og ser ikke noen annen inngang til disse enn via databasevelgeren. Jeg bruker nå en splitter ny PC, så maskinen min burde ikke være årsak til tregheten.Mvh Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg merker ingen problem.Tregheten kan i så fall være i internettforbindelsen din og det kan like gjerne være servere på veien frem som har det travelt som hastighet på din linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den går heilt greitt. Eg får svar på under sekundet, uansett kva eg måtte gjera. Eg kan heller ikkje koma på noko når det gjeld nettlesarinnstilingane som skulle føra til at systemet vart tregt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da prøver jeg pånytt imorgen. Problemet mitt var å få opp selve databasevelgeren. De gangene jeg lyktes med det gikk søkingen greitt. Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.