Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hugo Jensen

[#26031] Pernilla Dortea Petterdtr F1818, Hadsel, Nordland. Vem er hennes far og mor?

Recommended Posts

Gjest Hugo Jensen

Pernilla Pettersdtr, Gift 1845 med Enevold Matsen Bø I Vesterålen,I 1856 finner jeg Enevold og Pernilla, Men da heter hun Johnsdtr,hva er riktig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hugo Jensen

Hei Schanche Takk for svar: Jeg har skrevet til han om dette,har ikke fått noe svar enda Hugo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ørjan Karlsen

Hei, hjelper deg kanskje ikke allverden, men i tidsrommet rundt 1818 finner jeg bare en Pernille Dorthea født i Hadsel, hun er født 14/6/1820, døpt 6/8/1820. Foreldre er Peder Johnsen (litt usikker her) Hokland og Sara Susanne Nilsdatter Ekeren, hun var uekte. Her ikke giftemålet.Ørjan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hugo Jensen

Hei Ørjan, Takk For svar, Jeg får prøve og forske på disse navn, Hugo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Har ikke mer å bidra med mht Pernilla, men Enevold er blitt enkemann i 1875 Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Pål W. Martinussen

I flg. 'Bø Bygdebok Bd.II' heter far til Pernille Dortea Pettersdtr. Petter Johnsen. Enevold Madsen er for øvrig bror til min tippoldemor Karen Marie Madsdtr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.