Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hans Gangstø

[#26061] Kjøretøyregister i Hordaland og Bergen

Recommended Posts

Gjest Hans Gangstø

Ved oppslag på følgende '13.11.2004 Svein Sture er ny gjest i Digitalpensjonatet. Han har registrert køyretøy registrerte i Hordaland og Bergen 1908-1940, rutebilkonsesjonar i Hordaland 1931-1935 og ei oversikt over førarkort utskrivne i Hordaland 1927. ' får jeg som overskrift i tabellen som åpnes:'Folketeljing for Tjølling frå 1814 ID Politidistrikt Bilnr. Eigar Førenamn Etternamn Fabrikat Fabrikat Hk Fabrikasjonsland Registreringsår Karosseri Merknad Kjelde 1 1 Bergen O-1 Einar Ruth Paasche Einar Ruth Paasche Windhoff Windhoff 8-16 Tyskland 1908 Åpent karosseri overgåt til E. A. Pedersen 1912 Pedersen 2 2 Bergen O-2 A.s Taksameter Taksameter Clement Clement 8-12 Frankrike 1910 Lukket karosseri Pedersen 3 3 Bergen O-3 A.s Taksameter Taksameter Clement Clement 8-12 Frankrike 1910 Lukket karosseri PedersMvh Hans Gangstø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Jeg får:Bilar registrert i Hordaland og Bergen 1908-1940 ID Politidistrikt Bilnr. Eigar Førenamn Etternamn Fabrikat Fabrikat Hk Fabrikasjonsland Registreringsår Karosseri Merknad Kjelde 1 1 Bergen O-1 Einar Ruth Paasche Einar Ruth Paasche Windhoff Windhoff 8-16 Tyskland 1908 Åpent karosseri overgåt til E. A. Pedersen 1912 Pedersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Gangstø

Ja det får jeg også nå. Prøvde flere ganger i sted med samme resultat ( uten å ha vært innom Tjølling tidligere). Underlig ? Mvh Hans Gangstø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.