Gå til innhold
Arkivverket

[#26155] Sogn og Fjordane, Batalden-Kinn 1700-1710


Gjest Aud Karin Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Aud Karin Sande

Ei Anne Olsdtr ble på 1720 - 1725 tallet gift med en Jan Henrik Helmers f ca 1706. De skal ha bodd på Stor-Batalden i Kinn. Jan Henrik tror jeg skal være født i Bergen. Men Anne Olsdtr som jeg er på leit etter har jeg ingen informasjon om. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg vet at Anne og hennes søster Brite/Birte skal ha kjøpt Stor-Batalden av en Oberst Gerhard Munthe i ca 1729. Mvh Aud Karin Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Eg har funne ut er Anne Olsdotter Batalden truleg var dotter til Ole Torlakson Batalden (ca. 1771-1717) og Synneve Berentsdotter Hafstad i Førde.Dette har eg kome fram ut frå fylgjande:Anne og systra Brite er i 1729 nemnde som stedøtre til Ole Knutson Batalden, jf. Florasoga s. 260. Dette må være den Ole Knutson Fosse som 16.7.1725 blei gift med enkja Synneve Berentsdotter Batalden. Synneve Berentsdotter var ein sjeldan namnekombinasjon og den einaste Berent som, eg har funne, kan passe med å være faren hennar er Berent Pederson Hafstad (1642-1727). Han var frå Naustdal og var gift med Brite Madsdotter Hafstad (1640-1692). I skiftet etter Brite Madsd. i 1692 er bl.a. dottera Synneve nemnd. Meir om dette kan du finne på internettadressen http://digitalarkivet.uib.no/sab/hafstad/htm.Imidlertid har eg ikkje funne noko skriftleg som viser at Ole Torlakson blei gift med Synneve Berentsdotter, men eg reknar det som sannsynleg då dei begge var frå velståande familiar og at både Anne og sytra Brite gifte seg inn i velståande familiar.Brite Olsdotter (1711-1763) var fyrst gift med tremenningen Kaspar Mattisson Hammarset (1699-1758) og deretter gift med Vilken Høyder i Førde, jf. Florasoga s. 424-428.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Det var skifte etter Synneve Berentsdotter på Domben ca. 1762, jf. skifteprotokoll 7b (1761-1763) s. 364. Dette skiftet er nemnt i Florasoga s. 37.Mvh. Leif Øren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ein liten feil i lenka som Leif la inn, her er den rette: [url="http://digitalarkivet.uib.no/sab/hafstad.htm>http://digitalarkivet.uib.no/sab/hafstad.htmOle Torlakson Batalden har vel fått feil fødselsår (ca. 1671 ?).Kjenner ein kven som er foreldra til Jan Henrik Helmers ? Synes å huske frå tidlegare leiting i Kinn at det fantes Helmers der også, før denne Jan Henrik evt skulle ha komme frå Bergen!M.v.h. Gisle HersvikPS! Tips:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Karin Sande

Hei Gisle Det jeg vet om Jan Henrik Helmers er at han skal være født ca 1706, da trolig i Bergen. Hans foreldre var Anthoni Helmer som var øltapper fra Delmenhorst i Tyskland. Han skal ha fått borgerskap i Bergen i 1704. Anthoni ble i 1703 viet til ei Maria Hasenborg. Mvh Aud Karin Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Karin Sande

Hei Leif Takk for informasjonen jeg fikk når det gjelder Anne Olsdtr. Dette var intresant. Jeg er kommet et stykke på veien. Mvh Aud Karin Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.