Gå til innhold
Arkivverket

[#26560] Oppslag i Sarpsborg MINI 1891


Gjest Magne Grasto
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Grasto

Jeg finner i FT1900 Sarpsborg en Hans J. Olsen, sønn av Anton Marius Juliussen og Josefine N. Olsen.Hans J. Olsen oppgis å være født i 1891.Jeg lurer nå på om denne Hans er en person jeg senere finner som Hans Julius Grasto. Dersom J`en i hans mellomnavn står for Julius, er det riktig person.Jeg hadde satt pris på om noen ville ha mulighet til å gjøre et oppslag etter Hans ca. 1891.Mvh,M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid Holsve

Sarpsborg MINI 31878-1891, k 4/10, s. 87, nr. 27.Hans Julius f. 4 Juni og døpt 12 Juli 1891. Foreldre: Garver Anton Juliussen f. %1873% 1864 og Hustr. Nikoline Josefine Hansen f. %1876% 1867. Forældrenes bopæl: Glæng??ølgaden. Faddere: Brugs arb. Hans Nielssen Helgebg., do Edvard Kristjansen Boderne, do Halvor Andresen (Svberg), Kone Annette Kristjansen, pige Helga Ab. Olsen. Ægte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.