Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Magne Grasto

[#26560] Oppslag i Sarpsborg MINI 1891

Recommended Posts

Gjest Magne Grasto

Jeg finner i FT1900 Sarpsborg en Hans J. Olsen, sønn av Anton Marius Juliussen og Josefine N. Olsen.Hans J. Olsen oppgis å være født i 1891.Jeg lurer nå på om denne Hans er en person jeg senere finner som Hans Julius Grasto. Dersom J`en i hans mellomnavn står for Julius, er det riktig person.Jeg hadde satt pris på om noen ville ha mulighet til å gjøre et oppslag etter Hans ca. 1891.Mvh,M. Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Turid Holsve

Sarpsborg MINI 31878-1891, k 4/10, s. 87, nr. 27.Hans Julius f. 4 Juni og døpt 12 Juli 1891. Foreldre: Garver Anton Juliussen f. %1873% 1864 og Hustr. Nikoline Josefine Hansen f. %1876% 1867. Forældrenes bopæl: Glæng??ølgaden. Faddere: Brugs arb. Hans Nielssen Helgebg., do Edvard Kristjansen Boderne, do Halvor Andresen (Svberg), Kone Annette Kristjansen, pige Helga Ab. Olsen. Ægte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Grasto

Takk skal du ha for oppslaget Turid. Da er det avklart.Mvh,M. Grasto

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.