Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#26663] God Jul og Godt Nyttår, fortsetter

Recommended Posts

Gjest Tor Rustad

Takk for det fine vennskapet som har oppstått i dette nettverket. Jeg har fått mye hjelp - og innser at jeg også har bidratt med litt selv. Hvorfor? Tja; jeg tror svaret ligger på to plan: Dels er det egenintreresse i form av 'detektiven' i oss som fryder seg når vi har vært 'flinke'. Men det er også et håp om at vi kan gi litt tilbake - kanskje ikke til VÅRE hjelpere - så til andre som ber om hjelp.Fortsatt God Jul til alle brukere og administrasjonen - takk for året som snart har passsert - og Godt Nytt År!

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Mine beste ønsker om en fredfylt jul og godt nyttår til alle fra meg, og takk for all hjelp jeg har fått i 2004 fra ansatte og brukere av digitalarkivet og kanskje ikke minst fra Statsarkivet i Bergen som har hjulpet meg enormt fra da jeg startet i 1985. Sånn er det å være østlending med aner fra Bergen og omegn *S*.Vennlig hilsen Solfrid

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.