Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Knudsen

[#26830] Feil i Forlikskomm. i Trondheim.

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Ved søk på Alle/navn/beg.på vis - Smi og Schm-- får jeg opp forskjellige hver gang. Noen ganger mange navn andre ganger 1 eller 2 navn på det samme, med fjern alt i mellom. Når jeg har flere oppe og vil se på hver enkelt vil den ikke 'åpnes'. Spesielt problem med Marg... Sm... og Marg...Schmi... Håper du forsto noe da det ble litt rotete.Melder: Feil ReadString 16 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Feil i ReadString 12 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg klarer ikkje provosera fram nokon feil. Alt synest fungera slik det skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Søker etter navn begynner med Margr.... Krysser av de 2 Margrete Smit (forskjellige skrivemåter av etternavn) Får igjen feil i 16 1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Prøver om det går med en lenke dit Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg får samme feil som deg. Det er tydelig at den finner en margrethe smit, men vil ikke gå dit.Jeg må sjekke rådatafilen for å se om feilen kan ligge der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg har nok vore for rask i testinga mi, og ikkje sett på alle personar. Det gjekk feil på personane i siste hus i byen. Men no er feilen retta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.