Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Stein Ole Kjær

[#26870] Sophie Amalie (Normann) Schøning

Recommended Posts

Guest Stein Ole Kjær

Kan noen hjelpe meg med opplysninger om Sophies (f. 30.8.1826) aner. Hun ble gift med Søren Brønlund Schøning (f. 13.1.1816). Begge skal være fra Grøtøy, i Nordland.Stein

Guest Eric Kenworthy

Her er du heldig. Sophie Amalie Normann (gift 1. gang med sin fetter Søren Brønlund Schøning) inngår (med en hel sides omtale, side 64) i boken 'Slægten Schøning 1599-1899', utgitt i av John Griegs Bogtrykkeri i Bergen 1899. Omtalen av Søren fyller 4 sider.Det er ikke lykkedes meg å finne denne boken antikvarisk, jeg har selv bare en fotokopi (Søren Brønlund Schønings bror, Ole Meldal Schøning, inngår i min stamtavle).Hvis du vil ha ett hurtigt blikk på Sørens forfedre (uten biografiske detaljer) kan du finne noe på min hjemmeside www.kenworthy.dkMed vennlig hilsenEric Kenworthy

Guest Remi Pedersen

Hei.Se svar på Dis-Norge sitt slektsforum under Steigen i Nordland, så slipper jeg å skrive det samme 2 ganger.Mvh. Remi

Guest Laila N. Christiansen
Lenkelink til Remis svar

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.