Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Andreas Snildal

[#27025] Flere poster per side

Recommended Posts

Guest Andreas Snildal

Hadde det vært mulig å lagt inn en funksjon i søkeprogrammet som gjør det mulig å liste opp mer enn 10 poster om gangen i databaser med ett hendelsesnivå? En slik funksjon kan være nyttig særlig når man skal bruke manntallslister, hvor oppdelingen på ti og ti som regel virker unaturlig.Mvh. Andreas Snildal

Guest Jan Oldervoll

Det er sjølvsagt mogeleg. Men eg er ikkje heilt lysta på å gjera det, i alle høve ikkje no. Grunnen er at det påverkar synkroniseringa av dei to listene, søkelista ov visningslista. Gjer eg forandringar kan det fort oppstå feil eg ikkje tenkte på. Difor bør eg ha tid å retta. Nett no er det smått med det.

Guest Andreas Snildal

Ja, det er ikke noe hastverk, men jeg mener dette kan være et tiltak for å perfeksjonere søkeprogrammet ytterligere. Og en slik perfeksjonering bør ikke skje gjennom hastverksarbeid. Men det hadde jo vært flott om det kunne kommet på plass på sikt.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.