Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Gundersen

[#27129] Konfirmerte Hosanger 1794-1811 feilmelding

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Jeg får feilmeldingen : 'FeilReadString 14159' uansett hva jeg søker på i konfirmerte Hosanger.Bjørn Gundersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå skal databasen virke igjen.Takk for meldingen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torill Steien

Framleis (28.mars 2005) ikkje muleg å søke i basane over konfirmerte i Hosanger, - feilmeldinga kjem heile tida. Dersom ein søkjer fram kyrkjesokn går det bra, - og då ser ein at all informasjon ligg på plass, men ser ut til å vere kome 'ut av stilling', - førenamn ligg under stand/stilling osb. Ser ut til at det er ein eller annan form for programfeil ute og går. Eg har prøvd alle tre basane her, og får tilsvarande resultat i alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk for meldingen din. Det var noe rusk i de to andre databasene som jeg nå har fikset på. Databasen over konfirmerte 1794-1811 klarer jeg ikke å få feilmelding på. Den virker helt fint hos meg.Hvis du fortsatt har problemer med noen av konfirmasjonsdatabasene fra Hosanger så gi oss beskjed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.