Gå til innhold
Arkivverket

[#27129] Konfirmerte Hosanger 1794-1811 feilmelding


Gjest Bjørn Gundersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Gundersen

Jeg får feilmeldingen : 'FeilReadString 14159' uansett hva jeg søker på i konfirmerte Hosanger.Bjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Torill Steien

Framleis (28.mars 2005) ikkje muleg å søke i basane over konfirmerte i Hosanger, - feilmeldinga kjem heile tida. Dersom ein søkjer fram kyrkjesokn går det bra, - og då ser ein at all informasjon ligg på plass, men ser ut til å vere kome 'ut av stilling', - førenamn ligg under stand/stilling osb. Ser ut til at det er ein eller annan form for programfeil ute og går. Eg har prøvd alle tre basane her, og får tilsvarande resultat i alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk for meldingen din. Det var noe rusk i de to andre databasene som jeg nå har fikset på. Databasen over konfirmerte 1794-1811 klarer jeg ikke å få feilmelding på. Den virker helt fint hos meg.Hvis du fortsatt har problemer med noen av konfirmasjonsdatabasene fra Hosanger så gi oss beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.