Gå til innhold
Arkivverket

[#27170] kjetlsen


Gjest Bente snørteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente snørteland

hei er det noen som har opplysninger om Bård Kjetlsen fra Sandvik i Skånevik?Bård hadde en sønn som het Lars bårdsen han var født i1841 han var gift på Karmøy med Bol Hansine Faltinsdtr Jeg vil gjerne vite hvem kona til Bård Kjetlsen het. håper noen kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Der er ein Baar Kittelsen på Sandvik i 1801. Han er ugift og 19 år. Han er litt gammal til å vera den du etterlyser, så det kan vera ein slektning: LenkeOm du ikkje får svar her, kan eg sjå i Skånevikssoga ein gong det høver; eg har dessverre ikkje den boka sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Snørteland

Hei visst det er den samme Baard så har han vært 59 år da han fikk sinn sønn Lars,så det kan jo godt stemme.jeg skulle gjerne visst hvem mora til Lars het så visst du har opplysninger om det så gir du vel beskjed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Søkte etter Bård Kjetleseen (Kittelsen) på 'Family Search' og får minst 10 treff på ein Baard Kittelsen, Sandvik Skånevik. På nokre av treffa er han fødd ca. 1784, i andre treff f. 1782. Dette stemme jo også med han Marie fann i ft. 1801 som då var 19 år. Her er også 'marriage record' og info om 'Fru Kittelsen'.Skal sjå litt meir på kva opplysninger som skjuler seg bak desse treffa.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Baar Kittelsen var i følge 'FS':Døpt 12 FEB 1782 Sandvig, Skaanevik, Hordaland, NorwayForeldre:Kittel Iversen og Guro Baardsen. LenkeI følge 'FS' gifte han seg med 'Mrs. Kittelsen' i Skånevik i 1813. I følge samme kilde var denne Mrs. Kittelsen også f. ca. 1784 i Skånevik, men her kan det godt vera feil. Det er jo heller ikkje umogleg at han vart enkemann og gifte seg oppatt med ei yngre kone og at dei fekk ein son saman når han var 59 år.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

FS-lenkene virkar ikkje i dag heller. Men Guro Bårdsdatter er iflg 1801-lenken i innlegg 2 framleis på Sandvik i 1801, no med ein ny mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Er du sikker på at Lars Bårdsen var f. 1841. Eg finn Lars som gift med Bo Hansiane Vallentinsdatter 4. aug. 1844, Skudesnes Rogaland. Han må vel då vera fødd ein del tidlegare så 1841.IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0BOEL HANSIANE VALLENTINSDRParents: Father: VALENTIN WELLUNGSENMarriages: Spouse: LARS BAARSEN Family Marriage: 04 AUG 1844 Skudenes, Rogaland,Dette gjer det vel endå meir mogleg at det er rett Baard Kittelsen Maria har funne i 1801. Det kan då også vera den oppgidde 'Mrs. Kittelsen' (kva no ho heiter til førenamn) f. ab. 1884 og gift 1813 med Baard kittlesen som er mor til Lars.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg finn også dette ekteskapet i 1844 under Ragnvaldjord, Aakra:BOL HANSIANE FALTINSDTR Female Family Event(s): Death: 1898Parents: Father: FALTIN VILLUMSEN Mother: MARTA KRISTOFFERSDTRMarriages: Spouse: LARS BARDSEN Family Marriage: 1844 Rangvaldjord, Akra, Rogaland, NorwayHelga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Her er fødselsåret til Bol Hansine:BOL HANSIANE FALTINSDTR FemaleEvent(s): Birth: 1821 Saeveland, Akra, Rogaland, Norway Death: 1898Parents: Father: FALTIN VILLUMSEN Mother: MARTA KRISTOFFERSDTR mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Dersom ei då går ut frå at Lars gifte seg i 1844, kan han vera fødd rundt 1820. Ved søk på FS finn eg då denne personen under Sandvik i Skånevik. det kan vera ein aktuell kandidat.Lars BAARSEN SANDVIIGEvent(s): Birth: 25 Mar 1819 Place:Skaanevik, Hordaland, Norway Christening: 27 Mar 1819 Place: Skaanevik, Hordaland, NorwayParents: Father: Baar SANDVIG Mother: Anna ERICHSDRKona til Baar Sandvik og mor til Lars Sandvik er her oppgitt til å heita Anna Erichsdatter.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Søkjer ein så etter ekteskapet til Lars Bårdsen (istaden for kona Bo Hanisane) finn ein fylgjande:LARS BAARSENParents: Father: BAAR KILLILSENMarriages: Spouse: BOEL HANSIANE VALLENTINSDR Family Marriage: 04 AUG 1844 Skudenes, Rogaland, mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente snørteland

jeg vet at foreldrene til bård Heter Lars bårdsen født i skånevik og Bol Hansine Faltinsdtr.De var bosatt på rangvaldjord på Karmøy. om bårds kone står der bare fru kittelsen,hvor kan jeg finne navnet hennes?er det noen som vet det? hilsen Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Viser til innlegg 10 over. Der er Bård's kone og Lars sin mor oppgitt til Margrethe Erichsdatter. Men ut frå opplysningane i FS om ekteskapet til Lars og Bo Hansine (gift 1844), må Lars vera f. i 1819 og ikkje i 1841 slik du skriv i innlegg 1.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Marie Skålnes

I Skånevikssoga står det at Bård Kjetilsson 1782 - 1852 først gar gift med Marta Mikkjelsdtr Skien, Ølen 1786 -1810. Born: Guro, Kjetil, Ivar, og Mikkel.Så gifte han seg med ANNA ERIKSDTR DYNGJANE (Fija 16b i Etne) 1777 - 1854. Born:Erik 1812, Stødle, EtneIvar 1816, AvaldsnesLars 1819, hadde 2 born med Marta MiljateigenElen Marta 1825, Sjøstovo Fjellberg.Det er ikkje nemnd at Lars kom til Karmøy, men broren Ivar.Låner du det bindet av Skånevikssoga som omhandlar Skåneviksstranda, kan du følgja desse folka mange generasjonar bakover. Du kjem til 'fine' lensmannsslekter på Ebna og Hjelmervik, og truleg heilt til Harald Hårfagre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.