Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bent Nikolaisen

[#27195] Einar Johansen f 1897 i Hedmark, utvandret til Amerika

Recommended Posts

Gjest Bent Nikolaisen

Einar Johansen ble født på Tangen, Stange, Hedmark 27.06.1897. Foreldrene var Petronille Halvorsdatter og Johan Olsen Jeg vet at han reiste over til Amerika og jeg regner med at det var i 'voksen' alder. Jeg klarer bare ikke å finne han i noen emigrantlister. Jeg har prøvd litt med farsnavnet Olsen og gårdsnavnene Engen og Steensaasen ut å lykkes. Noen som kan gi meg andre innfallsvinkler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest arild andersen

Hei jeg fant dette i FT1900... det må vel være einar og familien, men de bor på gården Bensveen, har du prøvd det?Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Bent, hvordan vet du at han har emigrert siden du ikke har funnet emigrasjonen? Vet du hvor han var der borte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bent Nikolaisen

Hans: Det er hans noen-og-åtti-år gamle niese, boende på Tangen, som har fortalte at han reiste over som ung.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Hei! Ser at lenken fra 1900 folketellingen ble litt feil.Jeg prøver med en ny lenke, så får vi se om den rette familien kommer inn i bildet nå.LenkeMvh. Gunn Huglen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.