Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27226] Familie forsvunnet; Habberstadvangen på Eidsvold ca. 1925

Recommended Posts

Gjest M. Nicolaisen

Jeg trenger hjelp. På Habberstadvangen på Eidsvold bodde det ca. 1925 en familie: Per/Peder Pedersen, kona Anna Pedersen, og barna Agnes, Fridtjof og Magnhild. Per/Peder Pedersen skal ha vært født på Nes i Hedmark, kona Anna Pedersen (også født Pedersen) skal ha vært født i Kirkenær i Hedmark. Jeg har få opplysninger om dem, og det virker som om det er umulig å finne noe om dem overhodet. Håper virkelig at noen; kanskje lokalkjente, kan hjelpe meg.

Gjest M. Nicolaisen

Nei, dessverre, ikke må de tre barna nevnt her. Jeg har datoen på et fjerde barn, men det må jeg sende i en privat melding, siden barnet fremdeles lever. Forøvrig bør Magnhild være født rundt 1900; hun døde på åttitallet og var da noen-og åtti år. Per og Anna bør da være født rundt 1880, men det er mer gjetting. De skal i alle fall ha vært jevngamle. Kontakt meg gjerne på e-post : marinico@frisurf.no, så sender jeg deg detaljer om det siste barnet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.