Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27307] Slektsforskning

Gjest Thorbjørn Granlund

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Jeg har også tidligere vært frampå her og spurt etter opplysninger om slekt i områdene Malangen, Balsfjord, Tromsø, etc.etc. Denne gang gjelder det opplysninger om: Dorthea Brynjulfsdatter Bjørkelid ? Malangen(Selsnes)? døpt i Ringsaker i Hedmark fylke,23.06.1793, død i Selsnes, Malangen, 11.06.1876, gift 1,- 01.11.1819, med enkemann, Lars Kjeldsen, Overhalla, Nord-Trøndelag, døpt 13.06.1772, død i 1838. Hun ble gift 2, 10.10.1838, med Svend Mortensen ? døpt ? ( død )? Og hvor var Svend Mortensen fra ? Er takknemlig for alle de opplysninger en eller annen kunne gi meg her. Sier på forhånd takk. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/112931-27307-slektsforskning/
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

HeiTilfeldig slo jeg opp dette innlegget.Vi som ikke er innom forumet daglig vil som regel (tror jeg) søke under et bestemt fylke for å se om det er innslag av interesse. Dette fordi at hovedsiden forandrer seg så fort at ditt innlegg snart er 'borte'.Dersom du i overskrift får med stedsnavn og fylke/distrikt du søker i så er jeg sikker på at noen vil oppdage deg og svare.Lykke til Vennlig hilsen Helge

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Til Thorbjørn GranlundPrøver å nå deg på e-postadressen du har registrert her på Brukarforum, men adressen du har oppgitt ser ikke ut til å fungere. Kan du sende oss en tilbakemelding på Digitalarkivet@riksarkivaren.dep.no? Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.