Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27609] Forfedre til Anna Othilie Isacsdatter Pedersen

Recommended Posts

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Hun er døpt i Skien:født 4.sept.1894,døpt 14.juli 1895 Anna Othilie foreldre:arb.Isak Pedersen og Marie Pedersen,bosted Bakken. faddere:Knut Svennungsen,Hans Pedersen,Ingeborg Halvorsen,Kristin Ekman. (kilde:Skien klok.7,1891-1900,s.85.)Mvh Kari

Gjest Svein E. Sørensen

Takk for raskt svar. Du opplyser at moren til Anna het Marie Pedersen. Når jeg nå i ettertid finner ut at de har vært bosatt i Kilebygden i Solum i år 1900, heter moren Jørgine Pedersen. Jeg vet ikke med sikkerhet om jeg har funnet frem til riktig familie, men årstall og navn på søsken stemmer. Har du noem mulighet for å sjekke om dette kan være riktig?

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Det står skrevet Marie i klokkerboka.Sjekket også Skien mini,der står det Isak Martinius Pedersen og hustru Marie. Jeg kan ikke finne datteren Gunvor,f.1896 døpt i Skien,heller ikke utflytting til Solum. De har kanskje giftet seg i Hedrum der hun kommer fra?Vielsen kan gi svar på om dette er rett par.Mvh Kari

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.