Gå til innhold
Arkivverket

[#27609] Forfedre til Anna Othilie Isacsdatter Pedersen


Gjest Svein E. Sørensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein E. Sørensen

Jeg søker forfedrene til Anna Othilie Isacsdatter Pedersen f.4/9-1894, sannsynligvis i Solum, Telemark. Hennes far er sannsynligvis Isac Pedersen, men sikker er jeg ikke. Kan dere hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Hun er døpt i Skien:født 4.sept.1894,døpt 14.juli 1895 Anna Othilie foreldre:arb.Isak Pedersen og Marie Pedersen,bosted Bakken. faddere:Knut Svennungsen,Hans Pedersen,Ingeborg Halvorsen,Kristin Ekman. (kilde:Skien klok.7,1891-1900,s.85.)Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein E. Sørensen

Takk for raskt svar. Du opplyser at moren til Anna het Marie Pedersen. Når jeg nå i ettertid finner ut at de har vært bosatt i Kilebygden i Solum i år 1900, heter moren Jørgine Pedersen. Jeg vet ikke med sikkerhet om jeg har funnet frem til riktig familie, men årstall og navn på søsken stemmer. Har du noem mulighet for å sjekke om dette kan være riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Aabelvik Sahlin

Hei!Det står skrevet Marie i klokkerboka.Sjekket også Skien mini,der står det Isak Martinius Pedersen og hustru Marie. Jeg kan ikke finne datteren Gunvor,f.1896 døpt i Skien,heller ikke utflytting til Solum. De har kanskje giftet seg i Hedrum der hun kommer fra?Vielsen kan gi svar på om dette er rett par.Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.