Gå til innhold
Arkivverket

[#27710] Ellen Olsdatter f. 1845 i Lier, Buskerud


Gjest Wenche Waler
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Waler

Har fått opplyst at hun er datter av Ole Evensen f. 1812 og Maren Rasmusd. f. 1820-1889, men klarer ikke å finne ut om dette er riktig. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Gårds- og slektshistorien i LIERS HISTORIE er definitivt ikke fullstendig når det gjelder barn av gårdbeboere og husmenn. Det gjelder også Ellen Olsdatter og hennes foreldre og søsken på Dokka under Hårberg. Følgende opplysninger kan plukkes ut fra Familysearch - IGI (og jeg er 100% sikker på at du finner det samme igjen i kirkeboka for Lier):OLE EVENSEN Father: EVEN INGEBRETSEN (31 år) Marriage: 20 APR 1844 Lier, Buskerud, Norway Spouse: MAREN RASMUSDR (22 år) Father: RASMUS LARSENBarn:RANDI MARIA OLSEN Christening: 01 MAY 1845 Lier, BuskerudELEN OLSEN Christening: 01 MAY 1845 Lier, BuskerudMATEA BERGITTE OLSEN Christening: 23 JAN 1848 Lier, BuskerudCHRISTIAN OLSEN Christening: 27 NOV 1850 Lier, BuskerudLARS OLSEN (Mora kalles her Mari Rasmusd) Christening: 13 NOV 1853 Lier, BuskerudHANS OLSEN (Mora kalles her Marthe Rasmusd) Christening: 01 JUN 1856 Lier, BuskerudMAREN OLAVA OLSEN Christening: 16 JAN 1859 Lier, BuskerudMARTHE OLSEN Christening: 13 OCT 1861 Lier, BuskerudOLE OLSEN Christening: 05 MAY 1864 Lier, BuskerudKAREN ELISE OLSEN Christening: 15 SEP 1867 Lier, BuskerudHilsen Kjell Hamberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Waler

Kjell Hamberg!Takk for opplysningen. Den hjalp meg godt på vei. Ser av dine opplysninger at Elen var tvilling.Det var nye opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.