Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27935] Petra Olivia Pederdatter Lunde f. 08.05.1899, men hvor?

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Ovennevnte person har jeg registrert som født i Bergen og døpt muligens i Sandvikskirken, kan dere sjekke dette opp for meg? Gjerne fullt navn på foreldre (mor er Johanne Marie Pedersdatter og far skal være Peder Larsen Lunde) og faddere. Hun er i 1900 folketellingen registrert på gården Sjøthun, Hafslo med fødested Bergen, Hennes besteforeldre Peder Johannesen og Petrine Monsdatter er pleieforeldre.I tillegg så har jeg problemer med å finne ut hvor denne jenta ble av. Hele slekten hennes flyttet fra Hafslo i perioden 1900 - 1912 til Odda, men finner ikke at hun fulgte med. Er der mulig å finne konfirmerte i Solvorn, Hafslo og er hun registrert der? Fant henne ikke konfimert i kirkebøkene for Odda.Sist, men ikke minst så ble hun gift med Gunvald Larsen fra Drammen, ble de gift i Bergen?

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Uten å virke for masete da jeg vet at dette er frivillig arbeid :-). så hadde det vært fint om jeg fikk beskjed om dere ikke fant noe, for da må jeg låne kirkebøker for Solvorn og sjekke om hun finnes der.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.