Gå til innhold
Arkivverket

[#27993] Skifte i Sunnhordland, Lars Stephansen Peterteigen død 1746


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Er det mulig å få vita kva som står i skifter etter Lars Stephanson Peterteigen død 50 år i 1746:2722 Lars Steffensen Peterteigen Føyen 126 A.a.6 1743-1755 mhv Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet er datert 2. og 3. mai 1746 og nevner enken Ingebor Halvorsdatter og barna Halvor Larsen Føyen, Stephen Larsen Kannelønning, Lars Larsen, 8 år, Sidselle L., 20, Kirsten L., 18, Ranvej L., 16, og Ingebor L., 13 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Tusen takk for raskt svar!Trur eg no endeleg er på sporet etter 'opphavet' til min tipp tippoldefar Jacob Larsen f. ca. 1775 mest sansynleg på Stord. Har grunn til å tru at han kan ha vore soneson til Lars Steffensen, alstå sonen tl Lars Larsen som var 8 år då faren døde. (Jacob Larsen finn eg også i ft 1801 som dreng på Nysæter, og under vigde i Stord 1801).Under døypte i Stord har ein Lars på Jensaneset sonen Jacob til dåpen 4. febr. 1775. I fadrelista finn eg mange med tilknytning til Dahle (barn av Lars Dahle). Dermed kan det tenkjast at kona til Lars Larsen kom derfrå, og eg finn ekteskapet mellom Lars Larsen Petterteig (son til Lars Steffenson)og Zidsele Larsdatter under vigde i Stord i 1773. Lars f. 1738, det stemmer også med skiftet.Under døypte i Stord finn eg også at Lars har ei datter, Sidsele til dåpen i 1779, og då er ein av fadrane Stepen Kannelønning, som ut frå skifte ser ut til å vera farbror til barnet.Er der nokon måte å få desse antagelsane stadfesta på? Kva med Jacob Larsen f. 1775 sin konfirmasjon? fins der dokument vedr. den som seier noko om foreldra? er der noko skifte etter Lars Larsen f.1738 event. kona Zidselle Larsdatter f. same år?Takknemmeleg dersom nokon veit korleis eg kan få dette endeleg stadfesta.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.