Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28018] Oppslag kirkebok Kristiania. Riktig pikenavn på oldemor.

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Akselsen

Kan noen hjelpe ? Gunda f. 1855 og Johan Olsen f. 1855 fikk en uekte sønn, Gustav f.1880. De skal ha giftet seg i 1882.De fikk 9 barn. Min bestefar er nr.5, Eugen Otto f.4.7.1889. FT 1900 bor de i Haslevn, begge oppgir at de er født i Kristiania. Gunda kan være født i Fjellgt.(Rodeløkka)Hva er hennes pikenavn ? ( Har både Olsen og Gundersen)Hvem er hennes foreldre ? MVH Anne-Lise

Gjest Egil Sundelius

Mulig du kan finne det ved (barne) Astrid sinn dåp i 1899/1900 i Ø. Aker (kb 10 1895-1912). Johan O. født i Aker iflg. FT 1900. hilsen Egil S. (har du sett din bestefars konfirmasjon, i Ø.Aker KB 11)

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei Egil. Vi kunne ha spasert til Hasleveien i gamledager. Men det er det at jeg skulle ha pikenavnet på Gunda. Det er en del papirer(lapper) etter min mor, som må være feil ! Derfor så må jeg ha litt hjelp. Gunda jobbet på Hasle Bruk i 25 år, og jeg sitter med en sølv-vase med takk for lang tjeneste. Hilsen Anne-Lise

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.