Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kristin Berthelsen

[#28209] Søskene Mathiasen Lindqvist født i Horten ca 1850

Recommended Posts

Gjest Kristin Berthelsen

Hva skjedde med disse videre i livet? Finnes det 'noen derute' som kjenner denne slekten? Prøver meg her i forumet da jeg vet at det sitter mange som 'har fordypet seg i' denne delen av Vestfold og har svært gode kunnskaperPå forhånd takk for hjelpen !Foreldre:Mathias Johannessen Lindqvist og Christine Larsdatter AugedalJohannes Mathiassen Lindqvist døpt 29.nov 1846 Borre kirkeLauritz Mathiassen Lindqvist Døpt 30 sep 1849 Borre kirke Finnes en i FT 1900 0721 Sem, men han har jeg ikke fått lett etter vielse i KB ennåChristen Mathiassen Lindqvist Døpt 30 jan 1853 Borre kirkeCarl Johan Mathiassen Lindqvist Døpt 16 okt 1859 Borre kirkeMvh Kristin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Harbek

Du sier ikke noe om at du har funnet dem i FT 1865: Lenke. I FT 1900 er det vanskelig å finne noen av dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristin Berthelsen

Hei ! Jeg hadde funnet disse opplysningene fra FT 1865 før, men jeg finner heller ikke spor i FT 1900.Takk for at du tok deg tid til å svare meg.Med vennlig hilsen Kristin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.