Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28294] Emigrerte 1893 fra Bergen

Recommended Posts

Gjest Aud Karin Sande

Er det noen som vet hvor Andreas Abrahamsen Slettehaug, Naustdal, f 1872 slo seg ned da han reiste fra Norge i 1893. Familien som jeg hjelper med å sette opp slekta tror han reiste til Amerika. Men jeg vet ikke hvor. Ble han værende i Amerika. Er det noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan klare å komme videre med denne siden.Mvh Aud Karin Sande

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/113909-28294-emigrerte-1893-fra-bergen/
Del på andre sider

Gjest Paul Thode

Hei.var selv inne og lette etter noe familie, og fant samtidig på Ellis island:Anne Sofie Jacobsen Slettehaug, 30 år som ankom med Bergensfjord fra Bergen, 13.03.1915. Fra Naustdal i Søndfjord,ogOlai Samsonsen, 30 år. Fra samme sted og ankom samtidig.Under fødested står det angitt Førde.Begge skulle til(På den ene står det Cousin og den andre uncle) Andreas Slettehaug, 1134 N E, Minneapolis, Minnesota.Kan det være sistnevnte du leter etter?mvhPaul

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.