Gå til innhold
Arkivverket

[#28302] Til alle gode hjelpere


Gjest Siv Eidevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Siv Eidevik

Med tanke på at vi nå har nå gående enda en debatt ang seriøse kilder eller ikke, hvem som blir betraktet som seriøs hjelper eller ikke, vil jeg ønske : Alle gode hjelpere, Om dere har en måned eller 30 års fartstid som slektsforskere på dere....eller om dere henviser til FS eller oldemors nesten uleselige skriblerier..... spiller ingen rolle for meg, det er mangfoldet og variasjonen som gjør det så utrolig spennende å drive med denne hobbyen.Tilslutt må jeg selvfølgelig ta med de ildsjelene som har gjort alt dette mulig for oss, de som har bygget opp dette arkivet, de som bruker fritiden sin for at vi andre får en mye lettere jobb med å finne de opplysningene vi søker etter.Hva jeg ville, jo jeg vil ønske dere alle en RIKTIG GOD HELG!!!Mvh hilsen Siv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.