Gå til innhold
Arkivverket

[#28364] Foreldre Malene Nilsdtr. f. omkr. 1845 Leksvik.


Gjest John O. Svenning
 Del

Recommended Posts

Gjest John O. Svenning

Malene Nilsdatter f. omkr. 1845 Leksvik gifter seg omkr. 1870 med Hans Hansen fra Hitra (Ft. 1875 Hitra). Jeg kan ikke finne Malene som født eller i Ft. 1865. Kan noen hjelpe med opplysninger om Malene’s opphav? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Mottatte tilleggsopplysninger: Fullt navn: Maren Malene Nilsdatter fra Leksvik giftet seg 27.10. 1867 på Hitra med Hans Blostrup Hansen. Mangler fortsatt opplysninger om hennes foreldre, faren kan være Nils Ingebrigt Olsen? Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Kvernhusvik

27.10.1867 viet i Fillan, ungk Hans Blaastrup Envig, f. Fillan, 26, Hans Olsen Envig, pike Maren Malene Nilsdtr Envig, f. Leksvik, 26, Ingebregt Nils Olsen, forlovere: Johannes Jensen Fjeldvær og Anton Jakobsen EnvigJeg tror at 'Ingebregt' er en feilinnføring.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=dp17181765&gardpostnr=3678&sokefelt=skjul>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

Hei! Takk for opplysningene, hadde mistanke om at det var noe galt med Ingebrigt. Nå har jeg fått det jeg manglet. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.