Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28432] Feil henting av tema, debatten kommer ikke fram.

Recommended Posts

Gjest Helge R. Naess

Det skjer så mye rart, Berit, - jeg hadde f.eks. en gang valgt både fylke og kommune og spurte etter personer med fornavn f.eks. noe svært alminnelig som Ole og fikk eksempelvis til svar noe slikt som: 'funnet 0 blant 43000 personer'. (Dette fiktive eksemplet er laget idag for å illustrere).Når jeg klikker på: 'ta bort sökjeresultatet' går det aldri iverden 'bort' = for meg da.En annen gang går alt som smurt. Jeg atr det litt med ro og vet at etetrsom jeg f♪4r m ere rutine (har v♫54rt sv♫5rt opptatt m,ed andre ting) - så g♪4r det hele lettere og da er vel 'sökjarsystemet' aldeles glimrende.Beste hilsen, Helge N.

Gjest Helge R. Naess

Systemet ville ikke la meg korrigere feilskrift: Det skal lyde slik: En annen gang går alt som smurt. Jeg tar det litt med ro og vet at ettersom jeg får mere rutine (har vært svært opptatt med andre ting) - så går det hele lettere og da er vel 'sökjarsystemet' aldeles glimrende.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.