Gå til innhold
Arkivverket

[#28448] Endre (Endressen?)


Gjest Weronica Kråkmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Weronica Kråkmo

Jeg leter etter min samboers tippoldefar. Han er far til Brita Endresdatter Mala f 27. desember 1867, døpt 22. mars 1867, død 6. oktober 1932, Alt på Voss. Hennes mor er Gjertrud Torbjørnsdatter Mala 1834-13. februar 1927. Gjertrud hadde 3 barn med 3 ulike menn. Finner Brita her: Brita Endresdatter Mala Female -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: 1867 Vangen, Voss, Hordaland, Norway Christening: Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: Endre Family Mother: Gjertrud Thorbjørnsdatter Mala og her: BRITA ANDERSEN Female -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: 27 DEC 1867 Christening: 22 MAR 1868 Voss, Hordaland, Norway Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Parents: Father: ENDRE ENDRESS. Family Mother: GJERTRUD THORBJORNSDRPrøvde å sette inn link, men fikk da bare opp søkesiden i familysearch.Her har vi Brita i 1900:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=hentglobal&register=etternavn&pgj=320&teljing=ft1900&filnamn=f01233.wc2&amt=12&funnenr=144>LenkeHer finner jeg en Endre Endressen i 'passende' alder til å bli far i 1867:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.