Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28454] Opphav: Bjørn Arneson Dale (f.1793,Aurdal,O) - Reiste som ung til Solund (S&F)

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Info er for det meste henta frå bygdeboka for Solund, S&F, for garden Nautøy:Bjørn (Bjøren) Arneson Dale, f. 1793 i Aurdal, Valdres. Det er ikkje tidfesta når han kom, men han finst konf. i Husøy i 1811 (han må altså ha komme mellom 1801 og 1811 ein gong, dei eldste innflyttingane er skreve først i 1816-17). Han gifta seg fyrste gong i 1817 Ingeborg Monsdtr. Hille (ho då 45 år). Ingeborg d. 1843. Ingen born. Han gifta seg på nytt i 1844 med Karen Kristine Olsdtr. Indrevær. Dei hadde eit born første året. Bjørn var los, han omkom på sjøen i 1845. Bjørn hadde to systre i Valdres som arva han. Enka fekk m.a. garden Grima utlagd på seg for 120 Spd. Bjørn og konene hadde altså ingen born som levde opp.Bjørn med familie i 1801: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10540&gardpostnr=29&personpostnr=973&merk=973#ovre>LenkeEr det nokon som kan skaffe meg litt info om familien til Bjørn/Biørn;- Fødsels/dødsdatoar for Bjørn, hans foreldre?___Far, Arne Bjørnsen?: dp. 27. mar 1768 Nord Aurdal, Oppland (FS IGI - Lenke – denne er nok ganske sikkert den rette personen)___Mor, Berte Thronsdtr.?: dp. 1 jan 1763 el. dp. 24 apr 1764 Nord Aurdal, Oppland (FS IGI - Lenke - eller - Lenke - er meir usikker på desse)___Finn giftet til foreldra på FS IGI den 15. juli 1793 Nord Aurdal, Oppland (Lenke).- Og tilsvarande datoar for søsken til Bjørn?___Dette er nok dåpen til den yngste som er nemnd i FT1801: Lenke, og muligens ei yngre syster: Lenke ?- Besteforeldra til Bjørn (bustad og datoar)?___På FS IGI finn eg dei som Biørn Arnesen og Marit Olesdtr på farsida, og på morsida kan det vere eit av to kandidat-par.- Når flytta Bjørn, evt. omstende for/ved utreisa?___Kom han via Lærdal og marknaden der som ein del andre frå ”same området”?- Var der fleire søsken (evt nær familie) som drog vestover - og ut Sognefjorden?- Kvar finn vi den omtala (plassen eller) garden Grima? Det er ikkje så mykje å hente av opplysningar på

Gjest Gisle Hersvik

Takk Alf,Burde sjølvsagt ha tenkt at det var Grimen det var snakk om, men kva tilknytning hadde Bjørn og kona til Grima/Grimen? Er det mogeleg å seie, evt. må eg sjekke om det står noko meir ”detaljert” om dette i skiftet etter Bjørn ([url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=skifysog&gardpostnr=10529&merk=10529#ovre>Lenke)? Vidare, eg fekk for nokre år sidan ei GEDCOM-fil med mykje slekt for dei to Kjørstad-brødrene (Tron Knutsson - Lenke - og Amund Knutsson -

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.