Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28579] Lauritz/Lorentz Joachim Larsen, fødd i Bergen 1887 - kvar vart han døypt??

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Larsen (Kjørlaug) (f. Hafslo 1847) og Judithe Marie Johannessen (f. Bergen 1847) gifte seg i Bergen 24.10.1880. Johannes reiste ei tid til sjøs som fyrbøtar, men var sidan korkeskjærar i Bergen. I 1888 utvandra Johannes til Amerika, og i 1892 følgde Judithe etter med to born:* Jenny Benedikte Marie, fødd i Bergen 11.11.1885* Lorentz Joachim, fødd i Bergen 1887FT1891 for Skudevigens Smalgang 2 syner Judithe Larsen som enkje med dei to borni:* Jenny B., fødd i Bergen 1885* Lauritz Joachim, fødd i Bergen 1887FT1900 for Lisbon township, Juneau Co., WI syner John Larson som enkjemann med dei to borni:* Jennie, fødd i Noreg May 1886* Lewis, fødd i Noreg Apr 1887Johannes Larsen (Kjørlaug) flytte i 1910 attende til Bergen der han døydde i 1921. Dotteri Jennie var då gift i Wisconsin, men etterkomaane hennar veit ikkje noko om onkel Lewis!Lagnaden til Lauritz/Lorentz Joachim Larsen er eit problem for seg, men det som eg vonar at einkvan i Brukarforumet kan hjelpa meg med, er fødsli hans? Eg finn han ikkje fødd i Bergen, men april 1887 frå Amerika kan vera unøyaktig, når me ser at søsteri Jenny var fødd i november 1885 og vart oppgjevi til mai 1886! Men me kan vel vera nokolunde sikre på at fødselsåret er 1887!?Kan han vera fødd på Laksevåg eller i Fana? Eller ein annan stad utanfor sjølve Bergen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• 4 år senere...
Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Børster støv av denne som fremdeles står ubesvart i brukerforumet, men som antakelig har fått svar på i mellomtiden. Men legger den inn likevel:Her er dåpen du ikke hadde funnet - Domkirken (se nr. 49) -Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. B 6 (1879-1887), Fødde og døypte 1887, side 279. LenkeGrethe

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.