Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28677] Söker ett efternamn

Recommended Posts

Gjest Annika Johansson

Jag söker efternamnet på hustrun till Anders Hansen f. ca 1834 i Hadeland Jevnager. I Digital arkivet 1865 så bor han på Braenderibakken 143 B, Christiania med sin hustru Karen Dortea f. ca 1838-1839 i Akersogn. De hade barnen * Ole Christian Anders. 3 år, född i christiania * Haral Jörgen Anders. 1 år, född i christianiaSå min undran är vad heter Karen Dortea i efternamn och om någon vet var denna familj tar vägen efter 1865 för jag kan tyvärr inte hitta de i digital arkivet 1875.Med Vänliga Hälsningar Annika

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/114284-28677-s%C3%B6ker-ett-efternamn/
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

FS/VRI:Ole Christian Event(s): Birth: 16 Jul 1863 Christening: 09 Aug 1863 Place: Oslo, Akershus, NorwayParents: Father: Anders HANSENMother: Karen JOHNSENSource Information: Batch Number: C428331Source Dates: 1856 - 1870Film or Fiche Number: 255760Collection Details: Domkirken, Trefoldighet; Den Norske Kirke--------------------------------------------------I FS/IGI finner jeg sønnen Anton Ludvig, døpt 26.12.1867, Domkirken og sønnen Harald Jørgen, døpt 8.10.1865, Domkirken. Det kan være Domkirken, Trefoldighet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.