Gå til innhold
Arkivverket

[#28677] Söker ett efternamn


Gjest Annika Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Annika Johansson

Jag söker efternamnet på hustrun till Anders Hansen f. ca 1834 i Hadeland Jevnager. I Digital arkivet 1865 så bor han på Braenderibakken 143 B, Christiania med sin hustru Karen Dortea f. ca 1838-1839 i Akersogn. De hade barnen * Ole Christian Anders. 3 år, född i christiania * Haral Jörgen Anders. 1 år, född i christianiaSå min undran är vad heter Karen Dortea i efternamn och om någon vet var denna familj tar vägen efter 1865 för jag kan tyvärr inte hitta de i digital arkivet 1875.Med Vänliga Hälsningar Annika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

FamilySearch VRI:Anders HANSENAge At Marriage: 27Birth: (1836)Father: Hans ANDERSENMarriage:Spouse: Karen Dorthea JOHNSDRAge At Marriage: 23Marriage: 05 Mar 1863 Place: Oslo, Akershus, Norway--------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Iflg. FS/VRI heter Karen Dortheas far John Toresen, og iflg. FS/IGI (som vel ikke er fullt så pålitelig som VRI) giftet hun seg med Anders Hansen i Trefoldighets menighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

FS/VRI:Ole Christian Event(s): Birth: 16 Jul 1863 Christening: 09 Aug 1863 Place: Oslo, Akershus, NorwayParents: Father: Anders HANSENMother: Karen JOHNSENSource Information: Batch Number: C428331Source Dates: 1856 - 1870Film or Fiche Number: 255760Collection Details: Domkirken, Trefoldighet; Den Norske Kirke--------------------------------------------------I FS/IGI finner jeg sønnen Anton Ludvig, døpt 26.12.1867, Domkirken og sønnen Harald Jørgen, døpt 8.10.1865, Domkirken. Det kan være Domkirken, Trefoldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annika Johansson

Grethe, jag tackar så hjärtligt mycket för dessa uppgifter och att du har tagit dig tid att kolla detta. Med vänliga hälsningar Annika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.