Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#28711] Johan Willumsen Wind, Bergen

Recommended Posts

Gjest Siv Eidevik

Nå vet jeg ikke om den Johan Willumsen(Wind) som blir nevnt i det innlegget jeg henviser til over er den du leter etter, men hvis han er det kan denne Johan Willumsen nevnt i koppskatten for Bergen kanskje være av interesse[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=bergkp45&gardpostnr=419&merk=419#ovre>LenkeDet var for øvrig en Johan Willumsen som tok borgerskap i Bergen i 1603

Gjest Roar Paulsen

Takk for svaret Siv. Jo det var nok noe med den første du sendte.jeg har det der med Janecken slekten.Det jeg ønsker å få grei på er litt om noen hadde noe om Johan Willumsen sin hollanske avstamning.Har du foresten sett på det siste jeg skrev om Bodvarsen i går,vet du no om det.MVH Roar

Gjest Siv Eidevik

Her er en Johan Willumsen med fødested Amsterdam som tok borgerskap i 1620LenkeNår det gjelder Bodvarsen, så så jeg på det men fant ingen Bodvar med det farsnavnet. Fant en Bodvar Erikss. under døde i Innvik, men han døde først i 1783. Men han var bosatt på gården Scharsten, Innvik, Olden.Mvh Siv....

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.