Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Eide

[#28774] Hans Joenson Heggeløkken og Marit Jensdatter Sør-Fron ca 1800

Recommended Posts

Gjest Bjørn Eide

Hei ! håper noen kan hjelpe meg med opplysninger om disse personene. Jeg vet at de hadde ihvertfall to barn. Jon hansson f 2/2 1819. Konfirmert i 1837. Han reiste senere til Nesset og tok navnet Tjelle og har stor etterslekt på nordmøre/Romsdal. Han hadde også en bror Jens som er født 24/5 1816. Forøvrig har jeg at familien som jeg etterlyser også har benyttet navnet/plassen Tjeldsrudbakken. Håper noen kan hjelpe meg med opplysninger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Finner tre sønner av Hans Jonsen og Marit Jensdatter (FS): Johannes, f. 6.5.1809, Sør Fron Jens, f. 24.5.1816, Sør Fron Jon, f. 2.2.1819, Sør FronDisse opplysningene må sjekkes, og iflg. FS ble Hans Jonsen gift med Marit Jensdatter 28.4.1809 i Sør Fron.I 1801 finner jeg ei tjenestejente Marit Jensdatter, 20 år, ugift, på ”Leehne” i Sør Fron [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10518.wc2&gardpostnr=186&personpostnr=4339&merk=4339#ovre>Lenke og ei Marit Jensdatter, 16 år, blant tjenestefolkene på Røsum i Sør Fron

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.