Gå til innhold
Arkivverket

[#28824] Nore-Uvdal i forn og nye


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Skålnes

Eg lånte heim ei bygdebok frå dette området ein gong, truleg på 80-talet, for å lesa om mine anar på Sønstebø og Åsen (Ole Torkildsson Sønstebø 1737-1817 g.m. Angierd Sveinsdotter Åsen). Eg hugsar det stod ein del om familien der og at dei reiste over til Londalen, Skånevik, Sunnhordland.Nå har eg igjen lånt ei bygdebok, del II. men det må vera den nye bygdeboka. Eg trur den er endå vanskelegare å finna fram i enn den gamle!Eg finn Ole Torkildsson på side 464. Det står berre at han er gift med Angierd Sveinsdotter Åsen, nr. 6827. Vil eg finna noko meir om desse folka i den boka eg har lånt?Hadde alle bygdebøkene vore like enkle som Skånevikssoga, og delvis også dei andre bøkene frå Sunnhordland.....sukk! (Det er enda verre når området er totalt ukjend for meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

De gamle bøkene handler vel om Nore og de nye om Uvdal om jeg ikke tar helt feil. Bøkene er greie de, men du må ha med registerbindet til hver av dem for at de skal være enkle å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Norebøkene (5 stk. + reg.) av T. Loftsgard (de gamle). Uvdalbøkene (5 stk. + reg.) av Kåre Sønsterud. Alle heter noe med (f.eks. Nore)i forn og nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.