Gå til innhold
Arkivverket

[#28829] Er det mulig å få info om Martin Konrad Mattiasson f. 24.08.1883 i Gjeløen Rødøy


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Dersom det er noen som vet noen om de som lever i dag så kan dere sende e-post til meg på:taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sjåvik

Terje:http://www.lineset.net/ er et nyttig nettsted for oss som forsker på Rødøy. Der vil du finne at Olaf of Elise (som til daglig ble kalt Lise) fikk ni barn i tillegg til de to som er nevnt i folketellingen i 1900. En av dem kjente jeg personlig, men han er død nå. Jeg gikk på folkeskolen sammen med hans barn. (Dette har jeg fått orden på etter at jeg i dag ringte en av mine gjenlevende tanter, som fremdeles bor i Rødøy.) Hans enke lever, og jeg skal sende deg flere opplysninger privat.Hilsen Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Gjest Terje Aarland

En ny sak vedk. Rødøy. Kan noen gi meg mer info om disse sine forfedre og etterkommere?Mathilde f.Sandberg. Gift men Harald Olufsen . Han kom fra Meløy. en øy som heter Snyen. Den ligger i Bolgværet som vi kaller det. Mathilde kom fra Reppasjøen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.